Monday, November 26, 2012

غریبه آی غریبه آی غریبه

آیا هیچ آهنگی هست که با آهنگ "عطر تو" ی آقامون ابی برابری کند؟نه هست واقعا؟خاک بر فرق سر اون صد ترانه ی ماندگاری کنند که این آهنگ جزء ده تای اولش نباشد.حالا بگوییم عطر تو هم خیلی مردمی نباشد گل واژه چه؟یا کدام آدمی هست که "ساده بودیم مثل سایه "ی اش را بشنود و حالش با دو دقیقه قبلش فرق نکند؟آخ آخ.عجب روزگاری است. تازه من که هیچ وقت عاشق نبوده ام(یعنی یک زمان فکر می کردم بودم اما اشتباه می کردم) وای به روزی که عاشق شوم.دهن ملت را آسفالت خواهم کرد احتمالا با ابی.اگر یک جا رفتید و دیدید که ابی دارد می خواند و ناگهان بغل دستی تان ساکت شده و به یک گوشه خیره نگاه می کند شک نکنید که این آدم زمانی با ابی عاشق شده و آهنگ هایش را به یاد معشوق گرامی گوش می داده یا بدتر از آن "با" معشوق گرامی گوش می داده است.خیر بنده عاشق نبوده ام. اما عاشقان را دوست می دارم.(هر هر)به خصوص آن ها که با ابی عاشقی کرده اند.آخ آخ

*تیتر هم که مشخص است مال کدام آهنگ است دیگر :دی

No comments: