Saturday, September 17, 2011

با شما هستم!

سرفه که می کنم حس می کنم الان است که تمام دل و روده ام را با هم بالا بیاورم.سرما خوردگی در آخر تابستان احمقانه است.بالاخره همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید.در دانشگاه روی نیمکت های زرد (زرد؟)تهوع آور دانشکده ی ت...می مان نشسته ام که مامان اس ام اس می زند:"بهتر شدی؟"و من چشمهایم به غایت گرد می شوند که نکند سرطانی چیزی گرفته ام  و مرگم نزدیک است که حالم را می پرسد؟آخر می دانید مادر من معتقد است با این کارها بچه لوس می شود و بچه ی لوس بچه ی بی نهایت بی خاصیتی است.شاید این تنها عقیده ی مشترک من و مادرم باشد.به پ هم همین را گفتم.پ بیشتر مواقع من را تایید می کند.خوب است که بقیه آدم را تایید کنند .فقط وقتهایی مخالفت می کند که من با میم بحث ام می شود.چون من آدم لجباز و حرص در آری هستم و تا آخر بحث باید پیش بروم.اما پ معتقد است که باید"بس کنیم"و او نمی داند که بحث های نیمه تمام مرا دیوانه می کنند و مثل خوره روحم را می خورند.هیچ کس نمی داند.خزعبلاتمان که تمام می شود می رویم سر کلاس پربار انقلاب.استاد احمق اش سعی دارد خودش را یک دمکرات روشنفکر نشان دهد ولی آنقدر مصنوعی حرف می زند که آدم عقش می گیرد.به طور ممتد تکرار می کند که در کلاس ما انتقاد آزاد است .هرکس دلیل بی علاقگی اش به درس را بگوید.از بچه ها خنده ام می گیرد که زود خام می شوند یا حداقل امیدوارند که این کلاس با بقیه ی کلاس ها فرق کند.شروع می کنند از اختلاس سه هزار میلیاردی در دولت انقلابی اسلام گرا حرف زدن و این که باید انقلاب را از اسلام جدا کرد و این انقلاب کجایش اسلامی بود و فلان.استاد هم دید که زیاده روی کرده و شروع کرد از چارچوب های موجود در کلاس های دانشگاه حرف زدن.یکهو وسط حرفهایش مثالی زد که هنوز نمی دانم ربطش به بحث چه بود گفت: ما انسان ها خودمان را در حد حیوان پایین می آوریم و نمی خواهیم قبول کنیم که طرفمان ما را دوست ندارد و عزت و غروررمان را زیر سوال می بریم.یک ربع داشتم می گشتم در این حافظه ی ناقصم که بحث چه بود که به این جا رسید.نفهمیدم.هرچند این در برابر کارها و حرف هایی که این مدت نفهمیدم و درکشان نکردم هیچ بود.داشتم چه می گفتم؟هان چیز مهمی نبود خلاصه اش این که اگر حال و روز مرا بخواهید بدانید حال شانتال است در رمان "هویت" کوندرا .این آهنگ ode to simplicityاز secret garden را هم در کنارش گوش دهید تکمیل می شود.[جدی گوش بدهید این آهنگ را.عالی است]

No comments: