Saturday, March 26, 2011

new version

قبل از هرچیزباید بگویم  وبلاگ جزئی  ازحریم خصوصی آدمهاست.من حق دارم راجع به این حریم خصوصی تصمیم بگیرم.از این به بعد هیچ کامنتی با اسم ناشناس تایید نمی شود.اسمش را شما دیکتاتوری بگذارید یا هرچی.
اعصابم به هم میریزد وقتی بعضی از مجازی بودن این فضا سوءاستفاده می کنند .این از این.بعد هم اینکه من در سال جدید قرار است فرد بسیار جدی و مصممی باشم دررسیدن به اهدافم و مهم تر از آن در روابطم.به خودم قول داده ام که آدم های دانشگاه فقط آدمهای دانشگاه باشند . از خیلی ها نباید بیشتر از ظرفیتشان انتظار داشت.کسانی که فکر می کنند با فدایت شوم های فیس بوکی و تبریک های زوری می توانند آدمها را بخرند برای روز مبادا دوستهای خوبی نیستند.آدم برای حس خوبی داشتن نسبت به خودش و زندگی باید با آدم های فهیم و صادق و بزرگتر از خودش معاشرت کند.(این سه صفت بسیار مهمند) این هم از این.دیگر اینکه این روزها به شادی های بی سببی می گذرند که حال آدم را خوب می کنند.به زندگی امیدوارترم و خودم را دوست دارم  .خود خودم را نه آنی که دیگران می بینند و قضاوت می کنند.خلاصه که دوستان و آشنایان منتظر ورژن جدیدی از مه سا باشید .به امید آنکه مورد پسند واقع شود.نشد هم به درک 



No comments: