Sunday, December 16, 2012

هوم

در وجودِ هر مرد، پسربچه‌ی چهارساله‌ای ببین که از تو فقط مهربانی و توجه می‌خواهد، در آغوشش گیر، نوازشش کن، خیالش را راحت کن که هستی، جایی نمی‌روی، طوری رفتار کن که اطمینان حاصل کند مردهای دیگر برایت مهم نیستند، وقتی با نگرانی مسیر نگاهت را دنبال می‌کند برگرد و به لبخندی مهمانش کن و بگو، به زبان بیاور: من فقط تو را می‌بینم !
در این میان مردی متولد خواهد شد، مردی برای فصلِ زن بودن.

از صفحه ی گودر فیس بوک

پ.ن:نظر شما چیه؟آیا شما هم مثل من عق زدید یا نه فکر می کنید جدیه؟نه این که بخوام مسخره کنم ولی برام قابل باور نیست.بیاید بگید جدی که چیه نطرتون.

3 comments:

محمدرضا(خاموش) said...

به جای "مرد" گذاشتم "زن" و به جای "پسر"، "دختر"؛ فرق زیادی نکرد، کمی واقعی تر شد حتی به نظرم!
عق نمی زنما ولی! درهم رفتگی چهره رو ولی پایه ام!

مه سا said...

محمدرضا اتفاقن من میخواستم این "مرد" بودنه رو اینجا هایلایت کنم:)) بعد تو اومدی جاشونو عوض کردی؟نود درصد کامنتهای زیر این نوشته تو گودر تمسخر "مردی برای فصل زن بودن" بود.یعنی همشون می گفتن که این کارهارو با "مرد"ها بکنی میذارن میرن پشت سرشونم نگا نمیکنن .حالا من می خواستم بدونم آیا واقعا اینه؟به خصوص از نظر خود شما مردا.یعنی منظورم اینه که آیا یک فکت جنراله این قضیه یا فقط در موارد خاصی درسته و فلان.کامنتارو که می خوندم واقعن تاسف خوردم که چی به سر ما داره میاد؟چی کار کردن با اعتماد این جنس مونث که لحن تمسخر آمیزشون انقدر قاطع و روشن ه؟

محمدرضا said...

I sent it to your gmail :D
Too long to be a comment.