Thursday, January 27, 2011

جغرافی هم حذف شده از دروس؟

امروز کلی خسته و داغون بعد از خوندن یه سری چرت و پرت که به اسم بیوشیمی بهمون درس دادن رفتم تلویزیونو روشن کردم.کانال 5 داشت یه مسابقه ی تلفنی نشون می داد که همون مجری لوسه اجراش می کنه(الان احتمالا این سوال واستون پیش اومده که کدومشون ،چون همشون اینجورین.)بعد یه دختره زنگ  زد با کلی ناز و عشوه اسم و فامیلشو گفت ومسابقه ی مسخره شروع شد.اولین سوال این بود:پایتخت "کشور"یمن کدام شهر است؟دختره گفت:اااااااام...سنندج؟باید قیافه ی مجریه رو می دیدید.کلی شاد می کنن این ملت آدمو تو روزای امتحان به خدا

2 comments:

mina said...

آخ آخ از بیو شیمی که نگو!!!واقعا دیوانه کننده ست!!!
کلی خندیدم مهسا!!ولی خب اهالی تلویزیون ماهم باید یه جوری نون بخورن دیگه!حتی شده با خندوندن من و تویی که از سر بیوشیمی فرار کردیم اومدیم پای تلویزیون!

مه سا said...

سمانه آخه من واسه خندیدن "رسانه ی دولتی"شون رو نگاه نکردم.تلویزیونو که روشن کردم کانال 5 بود خودش.بعد دیدم یکیه که هی خودش میگه هی خودشم به حرفای خودش می خنده.مضحکه ولی خوب این برنامه رو که واسه ما نساخته بودن .واسه نوجوانان و کودکان و اینا بود احتمالا واسه اونا مضحک نیست دیگه.