Monday, February 14, 2011

سکوت

یکی از همین روز ها گم می شوم بین نگاههای این همه عابر.گم می شوم در سکوت خیلی تلخ این روزها.در بغض های گاه و بی گاهی که سر کلاس ها،در پیاده روهاوفیلم دیدن ها خفتم می کنند.تدریجی و آرام محو می شوم به گونه ای که شاید یک روز در بین حرف های روزمره تان،وقتی به کسالت همیشگی رسیدید از خودتان بپرسید:راستی کسی این روزها مهسا را دیده؟!و هیچکس جواب مطمئنی ندارد.تنها تصویر های محو و مبهمی است در ذهن ها.فقط تصویر...ا
.سکوت محو می کند آدم ها را.اما آهسته و نا محسوس
.
.
.
آدم ها که ساکتند دلیل بر کودن بودنشان نیست.گاهی آنقدر سرشارند از تلخی حوادث وآنقدر دردشان سنگین است که لال می شوند از هیبت اش...زود قضاوت نکنیم این سکوت ها را با تجربه های محدود و یک بعدیمان...ا
.
.
.
دوست دارم آرام آرام تمام شوم در طنین صدای الله اکبرشان.تمام شوم در اشکهایی که با خواندن پستهای بهمن دارالشفایی در گودر روی کی برد سرازیر می شود.تمام شوم در این امید و شادی دوباره...ظرفیت شنیدن و خواندن دستگیری و سرکوب دوباره را ندارم...می خواهم همین جا تمام شوم...روی همین پله ها ،دستم همین طور که زیر چانه ام است و لبخندی کشدار می زنم چشمانم را ببندم و...تمام 

6 comments:

عاطفه said...

و گاه سکوتم آنچنان سنگین می‌شود که هیچ حرفی را یارای تکان دادنش نیست

mina said...

آخه ناله ی دوستام در اومده مهسا.من خودم اصلا بلاگفا رو دوست ندارم...زیادی شلوغ و بی در و پیکره!!!
درستش کنن دیگه!چرا اذیت می کنن الکی!

Anonymous said...

sokoot goftehaye sarshar ast mis mohammadi.
rasdadad@yahoo.com

Anonymous said...

mis mohammadi az nevisande shodane shoma dar webe bacheha esteghbal mikonam be sharti ke bedoone sansor benevisid va albate bedoone tars.kolan webetoono mipasandam chon ghame khasi bar oon hakeme ke mano yade gozashteha mindaze.rasti kheilijaleb bood vaghti didam webetoon filter shode..

Anonymous said...

ای کاش به جایی برسم که مثله اطرافیانم برای صداقت ارزشی قایل نباشمو بدجنس باشم.خداحافظ برای همیشه...دیگه هیچموفع نمی یام

مه سا said...

فرد گرامی که با اسم ناشناس کامنت میذاری:اول اینکه سیستم بلاگر کامنت اشخاصی رو که با اسم ناشناس کامنت میذارن رو وارد اسپم میکنه و من چون کامنت هارودربخش خودشون چک میکنم یادم میره که سری به اسپم هم بزنم.چون انتظار دارم همه حداقل با اسم مستعار کامنت بذارن.
دومن اینکه کل بلاگر فیلتر شده نه فقط وبلاگ من.سومن:اگه قرار باشه من تو وبلاگ گروهی دانشکده بنویسم از کسی اجازه نمی خوام.چون همون طور که در وبلاگ دانشکده گفته شد حق همه است که بنویسن و اینکه من اونجا قرار نیست از مسائل و عقاید شخصی خودم بنویسم که بخواد بدون ترس و سانسور باشه.